1. Aké je podľa Vás smerovanie vývoja počítačovej zábavy?
( napr. zjednodušovanie konceptu, viac videí, lepšia grafika, 3D virtuálna
realita....)
2. Vaše názory na herné série?
( iba nadstavovaná kaša, zlepšovanie v grafike, nemožnosť prekročiť svoj tieň..)
3. Aký je podľa Vás konečný význam ratingových agentúr pre hráčov?
(napr. ESRB, PEGI, kontraproduktívne, je to opodstatnené, komplikuje to
vývojárom život..)
4. Váš názor na herné médiá a ich budúcnosť?
( vplyv na hráčov, časopisy vs. online, ich formovanie, Level, Sector, Score, Doupe...,
kvalita u nás a v zahraničí)
5. Podľa Vás prelomové technológie, ktoré pozmenili herný vývoj?
( antialiasing, motion capture, HDR, SVGA, 3Dfx..)
6. Podľa Vás najdôležitejšie míľniky v rámci počítačových hier. Prečo
sa stali niektoré hry hitmi, čo priniesli, aby ostali v sieni slávy?
(napr. SimCity-budovanie, System shock -pribeh, Half-Life-hrateľnosť, Far-Cry grafika...)
7. Počítačové pirátstvo - príčiny vzniku?
( na západe lacnejšie hry -vyššie platy, morálka....)